tisdag 19 januari 2010

Frallbak och lite annat

Det sliter både mentalt och fysiskt på en att ständigt blir nerrackad på. Och ja, jag är tillbaka vid personen som utsett mig till att vara orsaken till allt ont som händer den.
Personen vill inte sluta att älta och trakassera oss med mejl, eller mig har personen inte mejlat antagligen för att den inte har min mejladress. Idag har jag skrivit ett brev till personen som jag då gärna ville skicka men under eftermiddagen så har jag nog ändrat mig. Det räckte nog med att jag fick ur mig det hela.

Idag har jag bakat frallor. De blev faktiskt riktigt bra, det är bara att hoppas på att resten av familjen tycker det också. Annars har det inte gått i många knop här hemma. Pontus var hemma och vände och stack sedan upp till bowlinghallen för att sedan åka ut till Amanda i Kosta. De har tydligen sin 3-års dag idag.
Emelie hörde av sig nyss och hon kommer inte heller hem idag och när Olaf kommer hem har jag ingen aning om. Jag hoppas att han kommer snart så att vi kan hjälpas åt att ta ut hundarna och ikväll blir det nog för mig att krypa till kojs tidigt för jag jäspar redan så tårarna rinner.

Ha det gott och skratta mycket

1 kommentar:

Lilo sa...

Men du! En idé! Se till att den personens mail hamnar i skräpposten. Det går att ställa in så... Jag lyckades av misstag göra det med en kompis, undrade varför hon aldrig svarade på mina mail. ;)
Här är det segt idag. Men inget jobbande ialla fall. Måste ta mig ut med hund och köpa mjölk ialla fall... Och kanske orka pyssla lite! =)