lördag 8 augusti 2009

Uppe tidigt

Idag vaknade Lilian vid 7.15 och ville gå upp. Så det blir en lång dag idag men det ska nog gå det också.
Jag ska ju åka till Helen idag och stanna över natten. Det är ju inte så bra att köra när man har druckit lite vin:) Vi ska nämligen äta gott och dricka lite vin. Angelica kommer också att vara med. Helen har pratat så varmt om henne och att hon är så duktig när det gäller färger och gener hos fåglarna.

Men innan jag åker måste jag städa råttburar för Pontus och Amanda ska ha förfest här i em innan de åker in till Karl-Oskar firandet i Växjö. De var där igår också och ligger och sover fortfarande. Tror jag tar marsvinsburen också eftersom Emelies kompis Linnea kommer hit med och jag antar att hon ska sova över. Anledningen till att jag tänker städa den är att Emelie kommer inte hem förrän i em eftersom hon varit med mormor och morfar i Träslövs läge igår och idag skulle de på folkrace innan de skjutsar hem henne.

Imorgon så ska jag ta med mig två fåglar hem. Det är Herr Sten Cool som jag ska ha och en liten hona som mamma ska ha.

På tal om imorgon så vet vi fortfarande inte om Olaf ska åka till USA imorgon!!! Det här med framförhållning undrar jag ibland om det existerar på hans jobb. Jag skulle aldrig kunna ha det så. Jag som måste veta allt långt iförväg för att fungera och känna att jag har kontroll över saker och ting. Men troligtvis så blir det inget.

Nähä nu har hundarna ätit klart snart så då får jag ta en morgonprommenix med dem.
Ha det gott!

Inga kommentarer: