onsdag 30 juni 2010

Det har varit mycket nu...

Har haft lite mycket runt mig på sista tiden så jag har inte tagit mig tid att fixa till korten från Pontus student. Ska se om jag kan fixa detta till helgen.

Det funkar alldeles utmärkt på "jobbet". Trivs och tror att det kan bli riktigt bra framigenom.
Imorgon så ska vi (Pontus och jag) till Kosta en runda. Amanda flyttar ju till sin lägenhet då på "Träan" och hon ska ha vårt soffbord så jag har lovat att vi ska köra ut det åt henne och hjälpa till lite i flytten.

Imorgon är det ochså den stora dagen för Pontus, Anna och Benny. Det är deras första dag som egna företagare!

Emelie skulle åkt till Hultsfred tillsammans med några kompisar! Men igår så kom beskedet att de ställer in hela festivalen och idag meddelade de att de begär sig i konkurs. Så att få tillbaka pengarna för biljetten är väl bara att glömma...

Kramkram

1 kommentar:

Lilo sa...

Jag hade en annan idé! Varför inte använda pellets som strössel på glasstruten!?? Smart va???