söndag 14 mars 2010

Så nu är de bara 5 st för tillfället.

Helen har varit här i helgen och vi hade jättetrevligt. Tittade på melodifestivalen fast med en liten knorr... Vi kommenterade alla bidragen på fb! För enkelhetens skull så gjordes detta på min fb sida. Det var för jobbigt att hålla på att loggan in och ut hela tiden. Och andra av mina vänner (endel är också Helens vänner) hängde på och kommenterade och det blev riktigt roligt.
Vi (jag mest) tyckte att Fakir skulle vunnit och det var ju nära ett tag men det "sket" sig. Så allt roligt har ett slut och vi stupade i säng vid 23-tiden.

Idag när Helen skulle åka hem så tog hon med sig 3 undulater hem. Sin unge från senaste kullen och Leo givetvis och sedan så fick även Anja följa med, för hon är i stort behov av en bantnings/motions kur och det kan hon få i Helens voljär.
Här sitter Leo till vänster och Anja till höger och i mitten är det Fina. Hihi kom på nu att alla de här tre undulaterna bor nu i Ånaryd.
Men det känns allt lite tomt i voljären nu och Snö ser rätt ensam ut. Men undulaten Lasse kommer ju att flytta hit om en månad för jag tar med honom hem från Helen när vi varit i Randers.

Olaf har åkt till Karlstad med Cristian nu. Tror det var ledningsgruppsmöte eller något sådant. Men de kommer hem imorgon igen. Pontus ska laga middagen och jag ska ta ut pudlarna och sedan köra Emelie till stallet.

Och i morgon är det måndag och ny vecka!
Ha det så gott och var rädda om varandra<3

Inga kommentarer: