tisdag 21 april 2009

18 st


Så här många ungar hade Millie i magen! 18 st för att vara exakt. Hon är en jätteduktig mamma! Är det några som kommit för långt bort och inte når fram till maten för att det är syskon ivägen så hämtar hon dem helt enkelt och lägger dem till rätta vid spenarna<3



Här är en liten i närbild. De är så fula så att de nästan blir söta!

Undulatungarna har nu nästan helt lämnat holken. De går bara in för att sova där nu. Den vita får namnet Snö tror jag. Den andra får vänta tills jag ser om han kan äta själv p g a näbben. Men hans namn blir nog Näbben om han får leva kvar.

Jag har haft ett par dagar nu när jag varit helt borta och haft väldigt mycket värk. Jag hoppas att det blir bättre snart. Känner lite idag också men inte lika mycket. Så det kanske blir så att jag kan borsta Enya och klippa ner henne. Så kan jag bada henne på fredag kanske. Behöver köpa schampo av Hanne Winninge när jag lämnar Lilian till trimning på torsdag. Det ska bli jättespännande att se hur hon ser ut när hon är nerstrippad.
Alla 3 hundarna behöver göras iordning. Med tanke på att jag har 3 hundar som inte fäller så ligger det otroligt mycket päls på golvet och det är ju ett ganska säkert tecken på att något behöver göras åt pälsarna.

Var rädda om varandra!

Inga kommentarer: