lördag 8 maj 2010

Monas universum

I förrgår kom Olaf hem och visade mig en blogg som jag blivit helt förälskad i. Monas universum heter den. Länk till den finns till höger under rubriken bloggar jag läser. Hon skriver om sitt liv som kanske inte är helt vanligt, med galapremiärer och kändisvänner, men hon skriver om vardagliga problem som akuta magproblem, arbetsfördelning hemma osv. Och hon skriver på ett så roligt sätt att det inte går att göra annat än att skratta, och då menar jag asgarva!
Så igår fick jag inte mycket gjort för jag fastnade vid datorn och läste i hennes blogg. Och hon uppdaterar sin blogg flera gånger om dagen och har skrivit sedan 2007 så jag har ju några inlägg att läsa igenom. Och många skratt lär det bli!!!

Idag har vi haft Joel, Philip och Ellen här för Anna skulle jobba och Benny skulle åka till Karlskrona ihop med Pontus på någon alkohol utbildning inför ansökan om tillstånden till hallen. Pojkarna har spelat tv-spel och tittat på Svamp-Bob och Ellen har gosat, skrattat och lekt.

Ha det gott och ta hand om varandra!

Inga kommentarer: