fredag 18 april 2008

Omflyttning igen!

Idag har Rune och Bertil fått flytta till den stora nya buren som har fått en plats i vardagsrummet. Jag tycker nämligen att Rune behöver röra lite på sig. Han ser väldigt tjock ut och fastän han är i en voljär så tror jag inte att han rör på sig speciellt mycket. Ska se om Egna, Charlie och Hobbe kan få lite fart på honom. Bertil fick följa med också eftersom att vi vet av erfarenhet att om de inte är tillsammans så ropar de på varandra och blir jätteförgrymmade för att de inte är ihop.
Annars har jag inte så mycket mer att berätta ikväll om mina undisar.

Själv har vi (dotter, son och hans flickvän) precis kommit hem från Växjö. Vi har varit på Sound of Music ikväll. Patriks (Olafs kusin) dotter Vendela är med och är ett av barnen (Lovisa), så han hade ordnat biljetter billigare. Vi var 14 st + Hjördis och Åke som är Vendelas farmor och farfar. Vendela visste inte att de skulle komma så hon blev nog överraskad när hon fick blommor av dem.

Nu ska jag gå och lägga mig för i morgon ska vi åka och titta på bil.

Natti Natti!

Inga kommentarer: